Trendsrecycle, content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic

Als bedrijf moet je duurzaam en verantwoord ondernemen. Zo zijn er al heel wat ondernemingen die zich inzetten om duurzamer om te gaan met de natuur. Dopper en Foodmaker zijn alvast goed bezig. 

Dopper is het bedrijf bij uitstek dat projecten opstelt ten voordele van duurzaamheid. Zij pleiten voor een wereld zonder single-use flessen door zoveel mogelijk te kiezen voor een drinkfles. Dopper wil een inspiratiebron zijn voor anderen en startte daarom enkele projecten op, voor schoon drinkwater in Nepal. Ze leiden zelfs educatieprogramma’s en doen onderzoek om dat vervolgens om te zetten tot inspiratiecampagnes.

Ook Foodmaker streeft naar duurzaamheid. Zij focussen zich als maaltijdleverancier naar klanten en bedrijven, op lokale en gezonde content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic voedingsmiddelen. Het bedrijf heeft zelfs eigen landbouwgronden waarop ze hun eigen groenten kunnen telen. Ze lanceerden onlangs een campagne genaamd: “Living on the vedge”. In deze campagne leggen ze de nadruk op een gezonde en actieve levensstijl. Zo kan je bij hen terecht om de beste versie van jezelf te worden, is dat niet mooi? 

Deze twee bedrijven zijn alvast goed bezig met hun sustainability goals. Ben jij benieuwd hoe je zelf duurzaam kan zijn als bedrijfsleider of teamlid? Volg dan onze gratis webinar over Sustainable Stories op 18 mei om 16u. je kan jezelf inschrijven via de link op de homepage. Tot dan?

 

 

Dopper. (z.d.). De Missie van Dopper. Geraadpleegd op 23 april 2021, van https://dopper.com/nl/onze-missie

Foodmaker. (z.d.). Foodmaker – Living on the Vedge. Geraadpleegd op 23 april 2021, van https://foodmaker.be/v4/?pagina=story