Sean King, CEO Seven : Case Sainsbury’s (sessie in het Engels)

16 Mei 2017
12:15 - 13:00

Sean King, CEO Seven : Case Sainsbury’s (sessie in het Engels)

De Britse supermarktketen Sainsbury’s won in 2016  de award voor Content Marketing Project of the Year, Best Retail Publication van het Content Marketing Institute. Sainsbury’s-CEO Sean King komt exclusief voor ons land tonen hoe zij Food-content verheffen tot een multimedia kunstvorm.

Hier zijn slechts een paar van de resultaten die Sainsbury’s rapporteert:

50 000 tijdschriftlezers ontvangen de nieuwsbrief van Sainsbury elke week, die een openingspercentage van 35% en een klikfrequentie van 31% bereikt – ruim boven het gemiddelde van de industrie. Het magazine heeft meer dan 240 000 volgers op Twitter en 162 000 op Pinterest.

Uit een enquête van 2015 blijkt dat 81% van de lezers een recept heeft gekookt na het lezen van het tijdschrift en acht van de tien hebben een product van Sainsbury’s gekocht, nadat ze erover in het magazine lazen.