Sessie 2

05 Mei 2018
17:30 - 20:30
AP Hogeschool, Meistraat 5, 2000 Antwerpen

Sessie 2

Het belang van creativiteit in content marketing (vanuit top internationale cases).

Geschikt voor

Deze sessie is geschikt voor communicatie-, media-& marketing professionals en alumni/laatstejaars-studenten communicatie, marketing en journalistiek die zich willen verdiepen in de kracht van creativiteit in content marketing. Hoe het verschil maken met content die inspireert en engageert? Hoe die sweet spot vinden van content die je klanten, medewerkers, leden echt kan boeien en hen iets kan bijbrengen? Aan de hand van tientallen internationale, award-winning cases bestuderen we hoe content en creativiteit werken, in beeld, tekst, grafiek, fotografie en video.

Wat staat er op het programma?

  • Uitgebreid overzicht van de meest innoverende en creatieve content marketing cases van dit moment, uit verschillende sectoren, op verschillende kanalen.
  • Boeiende presentaties van top-creatieven die hun favoriete cases voorstellen en toelichten
  • Tips, tricks, advies en veel inspiratie

Wie is er aan het woord?

Lesgever is Chris Van Gils, docente content marketing aan AP Hogeschool en content architect . Zij stelde een uitgelezen selectie van cases samen die ze bespreekt met een aantal top-creatieven uit de media, reclame & content marketing wereld. Namen worden snel bekend gemaakt