Bert Van Loon

Bert Van Loon

Biography

Met meer dan 20 jaar ervaring is Bert Van Loon een contentmarketingveteraan en dé expert op het gebied van (cross media) business communication en publishing. Bert Van Loon heeft zijn wortels in de mediasector als uitgever van tijdschriften in de Benelux. Hij werkte al in sales marketing en business development, maar op dit moment is hij Independent Strategist. Vanuit een voormalig zeecruiseschip in Rotterdam werkt hij voor klanten in heel Europa.

Daarnaast doet Bert Van Loon nog een heleboel andere dingen. Hij spendeert zo’n 40% van zijn tijd aan internationale keynote talks en masterclasses. Hij is samen met Albert Jan Huisman initiatiefnemer van contentmarketingfastforward.com en hij ontwikkelde contentmarketingroadmap.com. Over dat laatste werkt hij nu ook een boek af.

Bert Van Loon heeft de overgang van print only naar digital en cross-media van dichtbij mogen beleven en weet als geen ander wat de successen zijn binnen deze gebieden. Zijn voorkeur gaat naar B2B met een internationale scope. Daarnaast is hij betrokken bij B2C, non-profitorganisaties en de overheid.

All session by Bert Van Loon