banner, content marketing, content rules?!, AP Hogeschool

Wat kan je verwachten van Sustainable Stories?

Logo, Sustainable Stories, Webinar, Web, online webinar, online congres, Kanaal Z, Content Rules?!, Content Marketing, AP Hogeschool
webinar, girls, web, online education, online, online communication, website, content marketing, content rules?!, online marketing, digital marketing, AP Hogeschool, communication, Antwerpen

Nog geen plannen op 18 mei 2021? We got you! Wij organiseren het webinar Sustainable Stories. Met Lisbeth Imbo als host en een aantal erg interessante gastsprekers zal het een veelbelovende webinar worden die je zeker niet wilt missen.

Waarom Sustainable Stories?
Vandaag de dag is het duurzaamheidsaspect voor elk bedrijf belangrijker dan ooit. Tijdens dit webinar leer je meer over hoe bedrijven content marketing kunnen inzetten om over duurzaamheid te communiceren.

Want laten we eerlijk zijn: als we de planeet veilig en leefbaar willen achterlaten voor onze kleinkinderen, zullen ook bedrijven zich meer moeten inzetten.

Meet our guests!

Ann Maes

Samen met haar wederhelft, Herman Toch, is Ann Maes oprichter van het bureau FLRISH, een strategisch communicatiebureau. Ook is ze samen met dezelfde wederhelft auteur van ‘The Positive Sum Game’, een gids dat bedrijven helpt beter te worden door maatschappelijk verantwoord te ondernemen. Kortom, deze managing director en hands-on reputatiestrateeg weet van aanpakken.

ann, ann maes, maes, content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic
bart, bart lombaerts, content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic

Bart Lombaerts

Bart Lombaerts is Head of Content bij contentmarketingbureau, SPYKE. Voor hem is duurzaamheid dan ook een enorm belangrijk thema. Bart is een echte contentmarketingexpert en auteur van vakboeken ‘Dit is content marketing’ en ‘Meaningful marketing’.

Pieter Conings

Pieter Conings, een creatieve marketing professional, is Head of Brand Benefrex bij Ecover. Ecover produceert schoonmaakmiddelen die ecologisch, economisch en sociaal verantwoord zijn. Maatschappelijjk verantwoord ondernemen is dus geen nieuwe term voor Pieter Conings. Hij weet namelijk heel goed hoe hij dit het best toepast.

Pieter, pieter conings, content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic
kenny, kenny defrijn, defrijn, content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic

Kenny Defrijn

Als Head of Marketing bij Too Good To Go wil Kenny Defrijn mensen bewuster maken van voedselverspilling. Too Good To Go is een app waarop gebruikers maaltijden kunnen redden die anders zouden weggegooid worden. Om hun verhaal te kunnen verspreiden, is goede communicatie essentieel voor Kenny Defrijn.

Michel Libens

Michel Libens is voorzitter van Custo, de vereniging van contentmarketingbureaus in ons land en tevens managing partner en CEO van Propaganda.

michel, michel libens, libens, content, content marketing, communication, web, webevent, marketing, antwerp, communic

Hebben we je door onze gastsprekers overtuigd om het webinar te volgen?